Vad betyder helg?

Aa du kan inte minnas senast jag var ledig på en helg. Börjar vänja mig vid att lördag och söndag är som vilken dag som helst. Bara att vänner är mer tillgängliga :D

Nu håller jag på och lagat matlåda tills idag. Konstigt att göra det när man äter frukost må jag säga. Men tar jag inte med mig mat måste jag gå och köpa och då blir det nått snabbt och onyttigt och det vill jag undvika! Kyckling, broccoli och champinjoner blir det idag med :) Enkelt och snabbt!

Ska jobba med gullMaja idag på leksaksbutiken. Det blir nog skoj, länge sen vi sågs! Sen blir det jobb på jysk som sagt. Kvällen ska försökas planeras med skoj och häng med min fina Therese. Lutar mot Taco, vin, lite hockey och sen freja eller aya! Får se vad det blir!

Dags att kasta ner kycklingen i matlådan och knata iväg!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0