Sådär ja! Ehm jag råkade,..

Promenad avklarad, gjorde som sagt ett stopp hos Therese för att sedan knata vidare runt niksta! Gick sedan till Svens för att hämta lite nycklar, blev kvar där en stund och pratade med Vickan och Emelie :) Gillar dom tjejerna alltså! Sedan en sväng in på konsum för att köpa lite champinjoner till dagens lunch och sen svängde jag ner i secondhand butiken nere i gallerian bara för skojs skull. Råkade springa in i ett par easytone för ynka 150 kr. Min storlek och allt. Såå jag råkade köpa dom! Bara tredje paret träningsskor jag införskaffar på loppet av...2 månader typ. Hoppsan! Men kunde inte motså det priset.  Måste vara förstårligt. Mannens kommentar var "Jaa jag är inte förvånad, skulle nog bli mer förvånad om du inte kom hem med något nytt en dag!" Ehe... shoppoholic? Neee..

Nu ska jag slänga i mig lite kvarg med varma hallon i soffan framför DHW !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0