Måndag!

Ny vecka, inte alls lika mycket jobb denna vecka.. endast onsdag lördag söndag än så länge..

Började dagen med en promenad upp till byggmarknaden. Har nämligen fått för mig att jag vill bygg en bokhylla att ha mina skor i. Har kikat runt på nätet men hittar ingenting med rätt mått.. Alla bokhyllor är för djupa. Så nu har jag skissat och mätt och grejat. Så får vi se om jag sätter allting i rullning snart. Ska gå upp till farfar och rådfråga lite i morgon tänkte jag.

Tog en sväng förbi Lidl också på vägen hem. Skulle kika efter någon vettigare förpackning med kvarg och det fanns det. De på willys ligger på 250g för typ 12 spänn..här fick jag 500g för 13kr. WIN! Så nu har jag frulle ett tag framöver. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka in till Natalie. Mysipysi! Vackert väder bjuder dagen på också! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0