Gårdagen blev kalas! Mådde skit på morgone...

gosmsphoto133810 (MMS)

Gårdagen blev kalas! Mådde skit på morgonen men efter lite föda och mer sömn var jag uppe på benen och på g till ösmomarknaden med Therese och Emily. Hittade lite fina grejer ändå. Två armband och ett mobilskal. Mitt andra försvann spårlöst under fredagen.. Åkte med halv 6 tåget in till stan tillsammans med Linda. Sen blev det middag hos Matilda och sedan ut. Nu sitter jag på tåget på g hem. En massa sköna skåningar." Det vaar enna härliga skor du hade , jag gillar dom!" Har mina nya wannabe lita spikes skor. Haha ! Skåningar, sveriges clowner! Nu är det hem, fixa och dona innan vi drar till farmor! Kommer bli en fiiiiiin dag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

snygg ring! ;)

2012-05-27 @ 22:27:22
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0