Tyngre än tyngst!

Igår var ingen lätt dag alltså!
Kvällen hos Bea i fredags blev kalas. Vi började hos Rewa med lite vin sen gick vi till stormogården och dansade hela natten långt. Hemma vid 3, upp vid 9, mot jobbet. Mådde sååå dåligt hela dagen. Bakfull och mensvärk på det. Trodde jag skulle avlida. Vet inte om det var bakfyllan eller smärtorna i magen som bidrog till att det skedde 3 såkallade uppkastningar. Chefen lär ju trott jag hade rännskita så mycket som jag sprang på toaletten!

Well well, blev att sova 2 timmar efter jobbet. Mådde lite bättre. Catta och hennes lille gotlänning kom sedan över på middag och det bjöds på Bacon och ostpaj till varmrätt och Gino till efterrätt. Min seghet verkade inte vilja ge med sig så det fanns bara en lösning. På spriten igen bara. Efter 2 Captain Morgon och Cola, 1 öl och en Smirnoff Ice mådde jag äntligen bra. Kvällen bjöd sen på Bowling! Fick ett nytt smeknamn.. "Rock on" Tydligen är det white trash att säga så. Och tydligen slänger jag ur mig konstiga saker när jag känner mig obekväm! Så.. Rock ON!

Nu ska jag och mannen snart knata upp till Farmor och Farfar för att käka lite mat och fira Farfar som fyller 77 i morgon! Hurra hurra! Kan inte påstå att någon av oss känner oss speciellt sugna på att vara trevliga men det är bara bita ihop. Min mensvärk har ännu inte gett med sig vilket är lite jobbigt. Värktabletter hjälper inte och har även provat att smeta på linnement. Men jag får stå ut med att det hugger till då och då!

http://sofiaenarsson.blogg.se/images/2011/livmoder2_skrapning_137930309.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0