SUN-day!

Helgen är slut, typ. Blev jobb och bara slak igår. Var så trött så gick och la mig kl 10. Och vaknade 11 timmar senare! Trött tjeej!

Idag blev det en fika ute i solen med min Hampus. Satt upp vid kyrkan och kollade ut över hamnen! Bra fint alltså!
Klockan 1 blev det jobb. Bygga ihop massa ställningar och grejer inför trädgårdssäsongen! Min fina Wandiwap-Linda kom förbi och sa hej den sneaky jäklen. Berättade att hon kanske inte är här i helgen och kan gå på Beas fest. Suger ju. Känns lite småjobbigt att gå dit ensam liksom. Hm.. Men det löser sig.

Nu kollar mannen på film och jag sitter här. Jag hoppas på att Linda kommer hit en sväng ikväll. Hampus ska laga mat idag också. Så nice. Flygade jakob blir det. :D Nam nam. Funderar på att baka en kladdkaka också. Som att det godis jag ätit denna vecka inte räcker.. Nee?

Jobb i morgon från 2 står på schemat. :)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/426485_10150562881412517_706757516_9277381_777506918_n.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0