PÖÖÖHH

Shit vad det är jobbigt att gå runt i farsta. Tog mig dit för att jag då smidigt kunde hooka up med mannen när han slutade jobba. :) Men iaf, farsta = jobbigt, man går runt runt runt och letar och letar och letar efter alla butiker. FY!
Men nu är Natalies present fixad, ska bara slå in den och så! Fick även med mig en griffeltavla som man kan hänga på väggen men den behöver fixas lite innan. Hittade även en tavla med svart text på som ska upp på den andra hyllan i vardagsrummet. Det är himla svårt att gå och shoppa kläder till någon annan, för det första blir man bara sugen på att handla till sig själv och för det andra så är det svårt att gissa om personen verkligen kommer gilla det. Trots att det är min bästa vän!

På lördag ska  det iaf firas. Både Natalie och Therese. Inte så jäkla smidigt att två av mina närmsta vänner fyller år på samma dag! Himla jobbigt! Men men det blir en bra dag tror jag! Skickar friskus önskningar till båda två eftersom det är sjukisar! KRYA KRYA KRYA!!

Nu håller mannen på och lagar mat och jag tänkte slänga på ett lager färg på griffeltavlan! Blir lite kyckling med mozzarella och tomat, ungsrostade grönsaker och tzatziki till middag. NAAAM

Där på nätet under kan man hänga massa saker och så. Tänkte nog försöka hitta nån form av korg där man ska slänga nycklarna tex! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0