Endagssjukis?

Igår blev jag inne heeela dagen. Ögat var kladdigt och rött. Jahaaapp ögoninflammation igen då!
När jag varit vaken en stund smög sig en riktigt seghet över mig. Började frysa samtidigt som det kändes som någon satt eld på mitt fejs. JAHAAPP feber också. Slängde på mig onepiecen och la mig under en filt och ett täcke. Svettades som en gris och frös som fan om vart annat. Inte nog med det så kom det lite mensvärk också. Helevetskramper i magen till och från. FIN dag

MEEEN idag när jag vaknade kändes ögat bra, det hade inte kladdat någonting under natten, kände mig pigg och glad. Gick upp och kollade ögat, inte rött längre.. Wtf? Jaja im happy! Har precis duschat och ska snart möta upp Tessan och gå ut i solen och vandra lite! Så får vi se om dagen bjuder på något annat skoj!

SOO happy är jag!

 

När man väl har camen igång måste man leka lite också! HAHA :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0