Gillar att sova!

Jag var så himla trött igår alltså. Kanske blir så när man bara är i närheten av barn.

Vid 10 mötte jag ju upp Sara så gick vi runt hela nynäs typ. Via hamnen, bort mot oljan, lilla skogsvägen så man kommer upp vid kullsta sen bort mot shell för att sedan gå mot niksta, hela nikstavägen bort mot estö och sen upp till sandhamn. Jag fick dessutom knuffa barnvagn hela vägen. BRA prommis!
Resten av dagen gullade jag bebis och käkade riskakor. Åkte hem vid 4 och städade lite och fixade smarrig mat. Och sen var jag så jävla trött vid 8. Så halv 9 låg jag i sängen och tänkte sova. Somnade väl vid 9.
Vaknade några ggr som vanligt, och när mannen gick upp vid 7. Sen somnade jag om och så ringde han och väckte mig nu vid 9! Perfekt.

Borde ta mig in till stan idag och köpa present till Natalie. Orkar inte riktigt egentligen men får bli så. Först prommis sen sola och sen in till stan.! Det får bli dagsplaneringen!

Dompan dog på mig efter prommisen med 3 kilos övervikt i klöveväskan(hette det ens så?) Hm jaja


Kommentarer
Postat av: sara

hahah barn är riktiga energi slukare!

Nu ska jag gå och hämta den största energi tjuven :P

2012-03-29 @ 15:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0