Freeeedaaag!

Skööönt med Fredag igen! Ska snart knata bort mot Leksaksaffären för att lista ut hur skurmaskinen funkar så chefen blir nöjd och glad och klappar mig på axeln för att jag är så duktig :D

Körde ett riktigt jobbigt pass igår på gymmet med mannen. Tror iofs att tröttheten mest berodde på att vi hade behövt vatten under passet. Sjukt jobbigt iaf! Lite pullups, hopprep, armhävningar och hantlar. Orkar inte skriva ut det fulla programmet :D

Jobbar som vanligt till kl 6 idag. Sen ska jag förbi systemet och inhandla lite dricka och sen får jag se om det bär av till Beas fest eller icke. Beror på om Rewis är frisk. Kändes inte så lockande att dricka hemma själv först och sen gå till stormogården själv. Känns inte som man kommer komma riktigt i stämning då!

Jobb i morgon med 10-15 och sen blir det nog till att träffa Catta som är hemma från Gotland. Sin pöjk har hon med sig också så det blir spännande!

Och mannen har fixat camen :D Wiie.. Dock har redigeringsprogrammet försvunnit.. Måste få han o fixa det mää!
Dag för jobb. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0