Förändring!

Blev en lite längre dag på jobbet igår. Fick hoppa in redan vid 1 eftersom Uffe är sjukis! Blev dock bara ett långt jäkla kassapass för mig :D Bettan och Camilla fick roa sig med att komprimera på lagret. Vi får nämligen 47 pall med varor idag. Trädgårdsmöbler förstår ni! Så vi behöver lite plats kan man säga!

Jag jobbar bara 3 timmar idag, alltså ett kassapass..Så kommer inte hinna se sååå mycket av leveransen. Resten av veckan är jag på leksaksaffärn. Bra med timmar denna vecka. 41 timmar kommer jag upp i! Woop :D

Nu är det dags att slänga i sig sista frullen och börjar knata mot jobbet!
Sen ska jag upp till mamma och få håret slingat. Får se hur det blir. Inte färgat håret på typ ett år och det var hos frissan. Minns inte ens när jag färgade håret själv sist! Lääskigt :D

Blir ingen bild heller eftersom mannen formaterat datorn och nu hittar jag inte camprogrammet! Damnit!

Kommentarer
Postat av: teesan

Vad är det som är "helt sick !?!?!?!?!?" :P

2012-03-07 @ 00:33:31
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är väll en vanlig arbetsvecka? :s

2012-03-08 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0