13 dagar till lön!

Älskar att det bara gått två veckor på denna månad och jag vill mer än gärna bara ha lön igen!

Måndag idag da. Inget jobb så långt ögat kan nå..SKulle jobbat på Leksaksaffären idag också egentligen men blidde så att Viccan jobba istället... Till helgen blir det iofs jobb men hur långt är det inte dit :(
Jag tar tillbaka ALLT gnäll om att jag inte hann göra något förra veckan då jag jobbade hela tiden. Hellre det alltså!

Solen skiner och jag funderar på om man ska slänga i en tvätt i maskinen och sen dra till haninge och sola lite och glo i affärer! Jag litar inte riktigt på att solariumen här funkar förstår ni :P Ska möta Therese vid 3 för uppdatering och promenad! Wiie!

Såå får det bli! Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0