Hejja bloggandet

Ingen höjdare på det där. Man orkar inte skriva när man inte har åstakommit nått bra..Typ som att ha tränat massor, ätit kalasbra eller bara haft en helt awesome dag!

Jobbandet rullar på. Tror det är på Måndag jag går in i mitt vik på 75% då jag tar Fannys tider under 2 månader som sedan följs upp av ett vik på 100% då Camilla har semester. Kommer klirra bra i kassan!

Igår provade jag för första gången maten på Aya, helt godkänt. Hade väntat mig liiite mer av deras grillbräda men absolut supergott! Sedan satt jag och Therese kvar och kikade på fotbollen, det var kallt och både jag och T hade kramp i våra små ryggar. OCH sverige losa..vet inte om det var en sån hejdar avslutning på kvällen. Men snygga var vi!

Idag körde jag ett kort pass på jobbet sedan blev det shopping på coop och hem för att laga massa smaskig plockmat. Hot wings, melon med parmaskinka, vitlöksbröd, räkor och aioli! :) NAAAM. Vi körde även ett Lost-maraton. Nu kallar sängen. Upp och jobba kl 11 i morgon!

Snodde två bilder från Thereses blogg :) Tjuuvis!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jävla snygga :D

2012-06-17 @ 17:05:10
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0