Sparka igång!

Efter två veckor sjukis är det dags att sparka igång kroppen igen. Började med en timmas prommis och 20 min zumba flat abs igår och idag så körde jag Cardigo programmet. Fan vad det tog emot alltså. Är helt slut nu. Kände av att magmusklerna var trötta från igår alltså. Det är fan jobbigare än vad man tror det där flat abs alltså.

Första gången förstår man ingenting av det. Man bara härmar det dom gör. Men nu börjar man förstå vart och hur det ska kännas och det fördubblar ju träningen alltså. Herregud!

Har bara latat mig på förmiddagen här nu. Kollat på film och sådär. Pillat med min nya fotoapp på telen. Som förövrigt är sjukt bra. Jag har en liten sonyericsson xperia miniPro och kamera programmet där är ju helt värdelöst. Man kan inte göra ett skit med det. Nu kan jag zooma, välja olika filter m.m, den har självutlösare eller vad det heter. Plus att man även kan fixa bilderna efter, bara basic, ändra ljusstyrka, kontrast, färg och beskära. :D Kostade 19 spänn och heter Camera ZOOM FX.. bra skit!

Blir nog middag på thaien. Undrar om man ska äta sushi eller thai.. hm ?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/71YUm03x7fL._SL500_AA300_.png

 

http://cdn3.staztic.com/screenshots/camera-zoom-fx-buddy-pack-104-1.jpg

Awesome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0