Mysigaste ever!

Middagen hos svärföräldrarna blev hur bra som helst. Calles Syster + familj var där. Så himla mysigt att vara runt barn. Så länge sen vi hade små barn i min familj! :) Så igår agerade jag mer än gärna lektant med alla barnen. Northon och Wanna är hur mysiga som helst, Wanna bara skrattar och flamsar runt hon. Ingen av dom speciellt blyga.

Lilla Milla på 2 år är liiite mer försiktig men hon tog tag i mig några ggr och sa "Hjälpa mig" när hon ville flytta på lite saker och så. Så lekte vi lite med små glasfigurer hon hade hittat. Och till min fördel så har jag långt hår och Milla älskar att borsta och pilla med det så ibland kommer hon klättrandes och ska pilla. GOSIGT! :D
Wanna var inte långt efter med att börja öva på att göra flätor och sa "jag vill komma hem till er, vi MÅSTE ha en lekdag." "jaha vad ska vi göra då da Wanna?" "Leka frisör och massage, jag ääälskar att ge massage" YEAH sign me up!:D Så mysiga...

Och Northon lärde Milla att säga Elin, så gullig. ÄÄlinn :D Så sen blev det ju  "Äälinn, hjälpa mig" "Äälinn komma upp" :D Wiie :D Mysungar!

Nu ska jag köra ett kort zumbapass innen frulle och sen ikväll bär det av in till stan för att köra lite utgång med Natalie :)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc4/77057_104088859661164_100001801517649_34546_8015453_n.jpg
Sötnos Wanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0