Hej måndag!

Uppe med tuppen. Haft ångest över tvätten som stått i skåpet typ 3 veckor. Så vaknade till vid kvart över 8. Trött som ett as. Tänkte antingen gör jag det nu eller sover lite till. Hmm tycker redan att denna dag suger så kan lika gärna göra den sämre på en gång med lite tvätt. SÅÅ blev det. Var en maskin som var upptagen där nere eller den var precis klar så jag hängde faktiskt in den lilla mängd kläder i torkskåpet och slängde in min tvätt.. Denne preson hade ju inte bokat ens.. så jag satte min plupp där så kunde det inte bli nå tjaffs.. :D

Inga andra planer för dagen har jag.. Får se. Är sugen på att sticka till handen och glo lite affärer och sola lite kanske. Helt själv faktiskt. Kan vara rätt skönt!

Nä lite frulle på det här då?

[tvätt]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0