Ha vart tog januari vägen?

Herregud, redan 23de januari ju.. tiden springer ju förbi alltså...

Ny vecka och denna vecka ska jag bli frisk.. har varit helt sinnessjukt hes de två senaste dagarna. Jobbar hela helgen. I fredags blev det först jobb till 7, sen solning och efter det uppesittarkväll med Jessica. Vi satt i varsin onepiece med varsin dator. Var vakna till halv 6 och skrattade ihjäl oss till Tarzan. Finns fan ingen som jag haft sååå många skrattattaker med som med Jessica. Vi är lika sjuka i huvet båda två.

På lördagen blev det ett kort jobbpass och efter det hem, dra ett powernap på min kärlek i soffan. Bästa sovställningen, slocknar alltid på två sek när vi båda ligger i soffan och jag på hans bröst. MMMMM mys
Fixade sedan i ordning oss och for till handen. Där bjöd jag på en riktig show när vi skulle upp för en lång isig backe. Bjöd på ca 3 vurpor och 2 sjukt snygga faceplants.. :D Yeeeah.. Min mage fick smaka på den nyfallna snön. Folket vi skulle till hade glatt stått och studerat mina konster från balkongen. JAH
Kvällen bjöd iaf på trevlig sällskap, sjuka charades och ett besök på Olearys.

Upp och jobba på söndagen, fortfarande jättehes. Men jag krigade på! Inga fler svimmningar iaf. YEAH
Slapp resten av kvällen, såg på If Only, herregud vad jag grina. Helt stört. Nästan som till Marley and me. Nästan.

Måndag som sagt, idag måste jag röja här hemma eftersom det sprängdes en bomb i min garderob så alla mina kläder är typ på byrån. EHE! Sen får vi se vad jag hittar på..

http://sveb.files.wordpress.com/2007/02/if_only1.jpg

 

http://3.bp.blogspot.com/-F2Q7BdCf76k/TlfnyJWx0_I/AAAAAAAAqzo/7dBeqeHTXz0/s800/Don%2527t%2BCry%2BBaby%2B%25285%2529.jpg

Så såg jag ut hela filmen typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0