why? why?

Jag är helt slut i kroppen, duschen igår kan varit det jobbigaste jag gjort....ever.
VARFÖR kan jag inte få sova normalt???
Vaknar stup i kvarten, vrider och vänder mig. Å dumma! Konstigare är (kommer låta elakt) att det känns som jag sover som bäst timmarna efter att Hampus gått upp. Men det är ju inte så att han stör, verkligen inte. Han snarkar inte, låter inte, klänger inte. Ingenting. Han ligger så sött på sin sida. (för att jag är en total bitch och hatar att kramas när jag sover, stackarn) Förstår inte. Jag som alltid varit bäst på att just sova. Har mina sovtimmar tagit slut nu? wä...

Just för tillfället är träningsvärken inte så brutal men jag gissar att det blir värre under dagen.
Nu är det dags att göra sig i ordning och sen bege sig mot jobbet. Min fina mamma kör mig idag. SÅ skönt :)
Slutar vid två då ska jag hem och styra upp lägenheten. Den förfaller när jag jobbar, plockar inte jag undan så gör inte hampus det heller. Men om jag är duktig så hakar han på med desamma! Så ja, det ser ut som en knarkkvart här..

http://dumbas.blogg.se/images/2009/sleeping_bear_1160181668_51003536.jpg

yes please?


Kommentarer
Postat av: Mams

Ja, konstigt nog sover man som bäst på morgontimmarna.....precis innan klockan ringer !!!

2012-02-07 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0