inte riktigt okej att vara trött!

Det blev visst ett långt pass idag i alla fall!
Två i personalen som behövde VABA! :D Yes Sjuka barn är bra, Sjuka barn = mer lön till Elin. Gilla knappen!
Så blev 09.45-19.15 idag. Lite snurrig dag idag med! Mycket som skulle hinnas med.
Fanny blir hemma i morgon med så blir ett 12-19.15 pass för mig i morgon! Sweeeet

Löning i morgon då. Är så jäkla sugen på att köpa nya täcken! Så det kanske blir det.
Är ledig i helgen så det ska jag minsann ta vara på och göra nå bus! Det är ett band som ska spela på Utsiken på lördag så det är planerat att gå på. Mannen tyckte då vi skulle styra upp och göra någonting av hela dagen. Exempelvis köra lite laserdome på dagen. Kirra lite käk tillsammans och sen föra lite här och dra till utsikten. Detta är ju såklart mycket trevligare om man är ett gäng. Så är det nån som läser detta och känner sig sugen så skicka iväg ett sms till mig så får vi se vad det blir av det :)

Är så löjligt trött nu alltså. Och måste fundera ut någon mat.. humf.. Oj kom precis på att mobilen var i fickan och mannen ringde precis och hade ringt 4 ggr innan :P haha :D ooopsi! Visade sig att det blev mat nere från hörnet :D Sallad för mig! Nog med fettomat!

http://blogg.vk.se/uploads/1663/images/tjockis%20skatt(1).jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0