Feel it pumping!

Jobb 3 timmar och 1 timma gym, check!

Blev ett lätt pass idag, som egentligen nog är jobbigare men jag hade för lite vikter. Eller både jag och Hampus.
Det var 6 olika övningar man skulle göra så många ggr som möjligt på 12 minuter

2 marklyft
2 rodd
1 frivändning
1 push-press (lyft stången över huvudet)
1/1 utfall ( en på varje ben med stången bakom nacken)
1 rumänskt marklyft ( lyft stången över huvudet, ner på bröstet och lägg ner..)
12 jämfota sidhopp över stången
6 fällkniv (situps+ att du drar upp benen också så armar och ben möts på mitten)

Man var bra trött efter men kände att man kunde haft lite tyngre så hade man varit totaldöd!
Lär ha fin träningsvärk i rumpan i morgon iaf. LIKE!

Nu ska jag slänga mig i duschen. Jobb i morgon 14.30-19-15.. Undrar om man ska träna innan eller efter? hm?


http://deziree.blogg.se/images/2012/boxning_183571812.jpg

GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0