Ajje!

Riktigt bra dag igår vill jag påstå! Låg opåklädd under mitt varma täcke fram till ungefär kl 1. Vid kl 2 mötte jag upp Therese på kondis och käkade lunch i form av en bakpotatis med skagenröra.. MMMM MUMS! Helt sinnesjukt mätt efter det. Vid 4 snåret kom även Petra och då tog jag mig en varm choklad. :) Efter en timmas prat och massor med skratt (eftersom Petra faktiskt är löjligt kul många ggr :D) traskade jag hem, hoppade i mina träningskläder och väntade på mannen..

Upptäckte då att jag fått in 2500 på mitt konto från ingenstans.. Hade redan fått lön från båda jobben så vet inte riktigt vad det där var för något.. Men jag tackar och bockar för det!
När mannen kom åkte vi upp till Friskis&Svettis, kirrade ett kort och satte igång med lite crossfit.

Konstaterade att jag i dagens dagsform INTE alls kan göra hansstående armhävningar. Och speciellt inte Kippade..



Det ser typ 10000 ggr lättare ut än vad det är. Man kommer helt i obalans och aa jag vet i tusan. Ont i handlederna fick man också. FY..

Vi gick över till att göra en liten serie av olika övningar.
10 x Pistols ( enbens knäböj alltså.  5 på varje ben)
12x Ryska svingar (Kettelbell som man svingar med båda händerna mellan benen och upp till ca 90grader)
90x Hopprep
5x Burpees (video under)

Vi gjorde de fyra grejerna 5 varv. Och herregud vad slut man var. Efter 90 hopp är man fan slut alltså. Och sen Burpees på det. Uschi!



Sen blev det situps med medicinboll. Vi satt mitt emot varandra och passade bollen över till varandra. Gick sedan över till att nudda den andres motsatta axel för att få med dom sneda magmusklerna. :)

Var galet trött efter, mådde fan lite illa också. Vi åkte hem och styrde upp helstekt fläskkarré med potatis och brunsås. MMMMMMM MUMS. :D

Idag blir det bio vid 6 typ. Funderar på att dra till handen rätt snart och kika lite i affärer. Sugen på lite nya träningskläder och sola!

I morgon blir det träning med Natalie inne i Jakan + bad och bubbel :D Wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0