"hemma" igen

Fast det egentligen inte riktigt känns som hemma längre. Känner nu hur galet bra jag trivdes i vår lägenhet. Den är så perfekt och bra :)
 
Jag är verkligen halv utan Hampus också. Känns jättekonstigt att inte träffa honom varje dag. Vi har ju aldrig varit ifrån varandra mer än ca 2-3 dager i streck. Skypade med han nu för ett tag sen i typ en timma så känns lite bättre.
 
I morgon ska jag ta tag i röran här i rummet. Sortera lite kläder och sådär. Blir väl att stoppa undan alla sommarkläder nu. Sen när jag väl kommer till Norge lär jag ju inte se solen på ett år. Är tydligen typ 3 soldagar om året :P YEeAY
 
Vill egentligen bara åka dit NUUU och kasta ut mitt cv överallt och få ett jobb så man har lite svängrum när det kommer till boende. Hampus har ju ett studentrum nu..pyttelitet. Går ju inte ens att jag kommer dit och hälsar på liksom. Mailade ju en tjej inom Jysk i Norge som vidare befodrade mailet till distriktchefen i Bergen så det är ju bra. Då har man namnet på kartan iaf. Så hoppas på att någon slutar där inom kort!
 
Ska nog gå och fixa mig för sängen nu, dra några avsnitt av Desperate Housewife kanske :)
 
Min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0