Shit min gud!

Uppdateringen är fabulöst dålig nu måste jag säga!

Varit en massa jobb denna vecka, nästan heltid fan! :) Mycket bra! Träningen har uteblivit tyvärr, har endast blivit en promenad på 25 min varje dag till jobbet..
Idag är jag ledig och ska spendera dagen inne i stan tillsammans med bästis Natalie :) Får se vad vi hittar på med tanke på vädret! BLÄ!

I helgen blir det jobb både lördag och söndag. Inget annat planerat. Tänkte avstå från drickandet iaf med tanke på de två senaste helgerna då jag varit kalasfull och mått bajs på jobbet dagen efter.
Båda lördagarna spenderades på AYA beach Club som gamla Sjökrogen döpt om sig till. Varit så kalas redan när jag kommit dit så har inte riktigt koll på hur allting ser ut. En jävla massa folk var det iaf.
Förra helgen blev jag "Tjenis" med en kille som står i entren när han var inne på Jysk och köpte lite stolar. Kirrade lite bra pris åt han vilket resulterade i varsin gratis drink till mig och Therese! Namnam!

Nu är det dags att slänga sig i duschen och fixa sig för stan. Frågan är vad tusan man tar på sig när det vräker ner utanför dörren.. ?

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/556262_10150809342245365_559570364_11897506_344241757_n.jpg

De kommande dagarnas väder ser inte ut att bli bättre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gummistövlar !!!! :P

2012-04-20 @ 11:16:51
Postat av: Tessan

Ingen bra drink i och med att vi båda tappade minnet totalt. Folk tror att vi blivit drogade och det tror jag med. Men inte av de som jobbar där utav någon annan gäst. Ska dricka öl i flaska resten av gÅngerna vi går ut! :)

2012-04-20 @ 13:12:55
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0