Effektiv daaag!

Var uppe och studsade 07.00 idag. Åkte med mannen bort till jobbet där det vankades personalmöte med frulle :) Yeeay! Mumsade i mig massa mackor och lite damsugare som Camilla såklart köpt också, medan Fanny gottade i sig sin moussetårta :) Haha Riktiga gottegrisar är vi på Jysk!... Mycket trevligt möte och nya butikschefen verkar totally awesome. Lättsam, skön, motiverade, realistisk och asbra helt enkelt.

Efter mötet knatade jag upp till Ica för att hämta mina lurar som jag glömt hos Therese i lörsdags, gick sedan tillbaka till sjötelegrafen som "gallerian" faktiskt heter. Köpte, schampoo, tvål och inpackning på prisstopp och gick faktiskt sedan till gymmet. Var minimalt med folk, så himla skönt. Joggade 5 km på bandet och körde mage och rygg. Första gången jag är på ett gym själv. Shit ! Efter det provade jag på att duscha och basta på gymmet. Vilken grej, sjukt skönt! Var helt själv i både duschen och bastun. Helt guld.

Fastnade sedan på jobbet fram till 14 ungefär. Köpte lite nya gardiner och grejer vilket verkligen inte blev bra här hemma när jag satte upp skiten. Så dom får åka med tillbaka i morgon. Är så sugen på att göra om!

Nu är jag helt slut efter allt bök i soffan. Ska börja laga mat snart.. eller förbereda. Blir Kycklinglår med broccoli, bönor och tzatziki! NAAM!

http://1.bp.blogspot.com/-WtfgTQDj0so/TwHC0X0Ao0I/AAAAAAAAA9s/-gwpKp4giAQ/s1600/hurtbulle_127314217.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0