Hej o hå traska på!

Det blev mycket motion igår :) Först ut runt ringvägen, började med att jogga ca 5 min, sen var jag trött då gick jag i rask takt, och så joggade jag upp för varje uppförsbacke och sedan kanske 3 min efter. Vände när jag kom ut till lövet och gjorde samma sak på vägen tillbaka. och joggade sista 10 minuterna :)

Sedan blev det vila i en timma, och sedan traskade jag upp till Martin, sen gick vi ner till centrum igen, jag kollade min syn och sedan gick vi runt i ca en timma :) Nyttigt minsann och himla trevligt att träffa grabben :)

Sedan blev det städning för hela slanten, rensning av svamp och riktigt simpel middag i form av Korv och spagetti :D

Ny dag idag, solen skiner och jag ska ut och gå runt ringvägen med Emma! Och efter det, hem och duscha sen blir det fika i centrum.

Ska ta och försöka styra upp en dejt med Therese och. Vi gjorde två misslyckade försök till promenad.. Jag vill ha en kväll med henne. Saknar vårt Måndags mys :(

Oj oj nu ringde Emma måste springa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0