Gnugga fantasiknölarna

Gick kalasbra att jobba igår minsann. Av någon anledning så är chefen nu mera riktigt snäll mot mig, nästan lite smörig. Alltid massor med beröm och skojs. Börjar ana att det är för att han försöker hålla lite dörrar öppna så han ska kunna ringa mig om det krisar..hmmm sneake!

Okej jag är seriöst helt fast i Wordfeud, alfapet liksom? wtf! Men när jag tänker efter så har jag nu alltid gillat att spela det. Det roligaste är att man försöker skriva alla möjliga ord som inte ens finns. så som, Triabelt, rabilt m.m. Man har ganska bra fantasi iaf :D Blev dock lite sne när den inte godkände "bilratt" dumma spel!

Jag är iaf ledig idag, solen skiner ute och jag ska snart hoppa på cykeln och trampa upp för alla backar och gå ut med lille vovvsan! Stackarn har opererat bort en klo och har tratt. Typ världens största också!

Igår blev det matlagning för hela slanten, panerade fisk själv, hemmagjort potatismos, stuvad spenat och ärtor. Blev faktiskt riktigt got. Spenat i sig var ju ingen höjdare men tillsammans med allt det andra så blev det gott:)

Om ingen aktivitet dyker upp under dagen är det städning som står på schemat! Det är bra stökigt här alltså!

Nu ska jag bege mig iväg i min fin fina byxdress jag hittade på min shoppingtur på mallis! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0