Fotodag, helg och kräftskiva

Hallå där igen. Sjukt dålig uppdatering under helgen. I fredags blev det, sushi, en liten fotodag och fika med Natalie. Åkte sedan till farsta för att kolla på lite fiskar och prylar till akvariumet. :D As kuul, finns så mycket fina fiskar :D

Blev en ganska tidig uppstigning på lördagen. Upp och fixa, handla och greja inför kräftskivan som skulle inträffa på kvällen. Vid 5-6 började folket drälla in och festen var i full gång. Jag käkade en HEL kräfta, med skal och allt. Jag och tävlingar alltså. Dock så vann jag inte. Men jag kom två iaf! :P
Jag undrar om man kan säga att det är en bra fest när man vaknar och fortfarande har popcorn i håret?

Det stod jobb på schemat på Söndagen. 3 timmar på jysk, vilken baggis, tiden bara flyger på det där stället. Så jag var snart hemma i soffan igen. Åt en barnpizza för ovanlighetens skull och sedan blev det massa film och glass!

Måndag igen då och jag är ledig...eller arbetslös kanske man ska säga! Idag ska skåpet slipas och kanske målas om jag kommer iväg till färgaffären!

Nu blir det bildregn! TJOHO

Bilder från fotodagen

 

KRÄFTSKIVAN

Bäst att roa sig lite med jenga! Dock förlorade jag varje gång :(

Lite rom och cola som välkomstdrinkar!

Linda och världens sötaste Joline kom även förbi en sväng på dagen!

Jenga blev visst poppis, fast nu i 2.0 versionen!

The man!

Fanny är rätt gölli!

Glaaaad Kiiille :)

Fräsch tjej hon där i rött..verkligen!

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0