amen tja!

Dålig uppdatering på det här stället.

I fredags blev det mer fiskar till akvariumet följt av Kinamat. Naam nam. Såå nu är det totalt 9 fiskisar :) Göran, Bobby, Berit, Dexter, Victor, Sylvester, Rosie, Moonlight och Sunshine :) haha

På lördagen blev det jobb mitt i allt, Fanny ringde på morgonen och frågade om jag kunde hoppa in...Hmm jobba 5 timmar och få betalt för 10...eehm Aaa jo tack! Och sedan blev det vernissage på kvällen. En kille som hade fotat olika profilen i nynäshamn, så som, "Prästen", "Målaren" "Brevbäraren" "Tatueraren" m.m! Riktigt trevligt och känns som man fick lite vuxenpoäng när man gick runt och minglade med ett glas rött i handen! Man stötte på mycket trevliga människor som man inte sett på länge. Gamla fotbollstränaren, klasskompisar från gymnasiet, gamla lärare från fritids m.m!

Söndagen skulle ha blivit en riktgt mysdag men fick även där hoppa in och jobba. Men bara 3 timmar..dock betalt för 6 så det gick det med! Sedan blev det en 2 timmas vandring med vovsan och Calle i skogen och svampplockning :D Två kassar fick vi med oss. Mindre kul att rensa sen. Vi lagade i ordning en riktig finmiddag också med en macka med svampstuvning till förrätt, potatisgratäng, hängmörad biff och rödvinssås till varmrätt och blåbärpaj med glass till efterrätt!! :D Riktigt trevligt! :)

Idag ser planering ut sådär.

Nu: Morgonpromenad runt ringvägen. (Ska försöka få med mig nå sällskap)
Sen: Börja plocka i ordning mina kläder (beroende på vad klockan blir)
Senare: (14.30) Iväg till optikern och kolla synen! Kanske kolla present till Faster i samma veva!


Min favorit fiskis Göran :D mihi


Kommentarer
Postat av: Mams

Vad gott det där lät.....hm verkade som posten slarvade bort vårt inbjudningskort....jäkla post !!! ;)

2011-09-26 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0