Ojra

Blev en händelserik dag igår minsann. Ganska tidigt hoppade jag och min fina Caaarl in i bilen och styrde mot stan. Fixade en present till hans systerdotter som fyller år i morgon och vi ska dit idag på kaaalas. Gick en vända på buttericks för att få lite ideer inför halloween.. Hittade dock ingenting som föll mannen i smaken men jag kom sedan på en riktigt rolig grej som han gillade :D Men det får förbli hemligt :D

Väl hemma brassade vi på käk.. Helstekt fläskytterfile med colslaw, sallad, halloumi och gröna bönor. MUUUMS och lite rödvin på det. Sedan hamnade bowling på schemat... Yesss tänkte jag, nu får jag brilljera lite.. aa tjena.. jag var riktigt kass... säkert Calles fel, innan han kom in i bilden har jag alltid varit as bra.. men neeeej inte längre..

Efter bowlingen samlades alla här i vardagsrummet, singstar åkte igång, raketbränslet blandades med en riktigt liten mängd redbull och ja...

Mår konstigt nog bra idag, just nu lite trött och hungrig men det ordnas nog upp snaaart.

Dags att städa bort festen..

Naaaamnaaaaam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0