Allt har en första gång :)

Min man är minsann med på många av mina första gånger... Vattenskoter, baka paj, plocka svamp, blombud till jobbet, romantisk övernattning på hotell och nu även tapetsering. Jajemen, igår fick halldörrarna tapet :D Blev kanonfint.. Lite smått fin-pill som ska göras bara.. Vet inte hur jag ska hinna med allting egentligen.. Nu blev jag inbokad på jobb på fredag också.. Då jag tänkte fixa allt det sista inför lördag.. Men icke..

Börjar inte fören 13 idag så fick lite "sovmorgon" idag..om man ens får kalla det det när det är så sent på dagen :)

Idag kommer Jessica hem också, vet dock inte när men en dejt med henne ska styras upp.. Annars I will be sad in my eye!

Nu är det dags för frulle och se om det finns någon mat jag kan ta med mig till jobbet... om jag ens har lunch idag :S Hm jaja löser sig!

Kom på efter första dörren att det skulle vara kul med före och efterbilder... Så det blev en mitt i :D

DOOONE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0