2 månader till julafton

Haaa...igår blev man presenterad för hela mannens släkt. Hans systerdotter fyllde som sagt år.. Mycket trevligt och det gick kalasbra :) Man får väl hoppas att man gjorde gott intryck. Therese, Calle ena syster tyckte minsann jag var modig som följde med trots att jag visst att ALLA skulle vara där. Lika bra att ta alla på samma gång kände jag :)
God mat, och supergott och annorlunda fika som Saga (födelsedagsbarnet) gjort själv. :)

Kul också att många påpekade Calles kläder, att han var så fin. Eftersom jag låg lite bakom det, köpte två skjortor åt honom här förra veckan, Han var sååå fin i den blåa :) Mihih

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092235%2070012%2096%206177%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]



Ny vecka, 2 månader kvar till julafton, 3 dagar tills Jessica kommer hem, 6 dagar kvar till halloween. :)

Vad ska man hitta på idag tro? Funderar på att pyssla lite, kanske åter igen försöka mig på att prova att göra ett sår med sminket jag köpte.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0