Soooliga dag i mitten på november

Jag är såå himla glad över att det inte kommit snö ännu, var det inte förre året som den kom redan i början av oktober? Usch vad lång vintern var då..

1 månad och en dag kvar tills jag fyller år :) mihii Och 1 månad och 3 dagar tills mitt lilla kalas.. Mmm dom som missat mitt event på fejjan får kolla det in "Hurra för mig!" heter det :) Lite maskerad och sådär! Blir nog skojs!

Står jobb på schemat måndag, tisdag, onsdag och fredag denna vecka.. stängning alla dagar. Skit pass men jag är så lycklig över alla pass jag får såå :)

Helgen som varit då? Jobb lödag dag och sen?...... Joo jag och Jessica tog oss en trip in till stan med plan att dansa röven av oss men vi hamnade hos en tjej som fyllde år och sen åkte vi hem. Vill nog inte säga att jag är nöjd med kvällen meeen jaja man gjorde någonting iaf! På söndagen blev det middag hos farmor eftersom det var farsdag. Som vanligt hur gott som helst och man rullade därifrån! Var så sjukt trött så kollade på två disney filmer och gick och la mig 20 över 9 :P KUL TJEJ!

Ska nog ta tag i klädberget i sovrummet.. (är konstigt nog mest Calles kläder) och sen röran i köket efter helgens strawberry daiquiri :D

http://www.recept.nu/polopoly_fs/1.277343.1310125464!image/1202976902.jpg_gen/derivatives/w450/1202976902.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0