Freeeeeakiee

Har drömt helt störda drömma inatt.. Det började redan igår kväll ni vet när man nästan somnat och drömmer, då man oftast får dom där riktiga rycken.. Igår så skrek jag rakt ut, minns inte alls vad jag drömde eller någonting.. blev såå jävla rädd, hjärtat gick i 280.. Och sen har gick det bara utför, var på nån jäkla ö där alla försöka mörda mig. Och att Calle hade varit ute för att hämta en kista åt sin mamma som var JÄTTEsjuk.. Helt sinnes. Nått måste ju vara fel i min skalle..

Idag blir det som sagt en trip till Natalie vid 1, innan dess ska jag ta en sväng till pernillas, se om pälsjackan är kvar...

Nu blir det lite frulle och sen fixa siig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0