Fredag, 11/11-11

Lite häftigt ändå, men börjar bli trött på alla statusuppdateringar om det.. Speciellt vid 11:11 herregud :P

Början inte fören 16 idag, riktgt skönt, så man hinner göra lite fredagsfint här hemma. Köpte en trådkorgställning eller vad man ska säga igår från jobbet som jag skruvade ihop, slängde alla underkläder och sånt i den så att en låda i byrån blev fri och flyttade över alla mina klänningar till garderoben i hallen :) Blev riktigt bra! Måste köpa fler galgar bara, fast jag köpte tio igår :P Jag har fan bra mycket kläder. Har inte ens alla kläder här, massa sommarkläder är hos mamma + klänningar...

Om en stund ska jag möta upp en tjej som jag kanske ska köpa en jacka av, ska prova den lite och så först såklart se om den är snygg på!

Nu ska jag ta en dans med dammsugaren, slänga kartonger och lägga lite kött i marinad tills ikväll :)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/317579_151357244962614_100002650170473_219578_748277828_n.jpg

Där är jackan :) Hoppar den är fin irl också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0