Se där!

Jag har minsann tid att blogga, det är inte ofta nu för tiden känns det som :D
Massor med jobb hela tiden och när jag är ledig så spenderar jag sällan tiden vid datorn!

Förra helgen, alltså inte den som var nu utan den innan var jag ju i sorunda på lördagen. Sjukt rolig dag med brännboll, kubb, massa skratt o alkohol! :D Mycket lyckad dag.
På söndagen hoppade jag och Catta på bussen mot södertälje för att leka med Andreas och Magnus. Killarna åkte på råspö i kubb, sedan blev det lite käk och glass!

Tog mig tid och slängde upp alla bilder på facebook så där kan ni kolla doom
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150265169690365.372212.559570364

Denna helg har varit...aa inte allt för bra. That´s all im gonna say!

Är ledig från jobbet nu två dagar...eller aa igår och idag då. Ska in på ett möta bara vid halv 2! Sen blir det mys med Tessan vid 4 och sedan promenad och middag med Martin!
Igår var jag inne i stan med Natalie och solade,åt sushi, jordgubbar, drack bubbel och pratade massa bajs! Mycket bra dag! Fick sedan skjuts från stan vilket var skönt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0