Personalfesten!

Oj oj oj vilken kväll!

Man blev satt i arbete direkt när man kom dit för att allt skulle hinna bli klart till klockan 6. Jag visste ju inte alls hur kvällen skulle se ut då. Skulle vi jobba? Var vi också gäster?
Det visade sig att vi fick vara lite både och!

Jag började lite fint med att spruta champange på hela min tröja! Sköna var att det första Fredrik(chefen) skriker är
"WET T-SHIRT CONTEST, WOHOOO!!"

Efter det stod jag mest och hängde på insidan av baren med en öl, snackade med alla och serverade öl! :D Riktigt roligt! Nu har man fått en hum om Nynäs ölen, hur den ska hällas upp m.m! En kurs nere på bryggeriet ska även utföras. Skit skoj!!

Idag är det genomgång, kolla lite menyer, kläder, scheman och allt som hör där till!
Vi servitriser kommer iaf vara LILA! :D Hur gött är inte det! Blev såå glaaa!

Hoppas verkligen att det går bra på fredag nu, att det blir bra med folk och att ingenting går helt på tok!

Efter gårdagen känner jag mig ännu mer laddad!! :D
Kände att jag inte riktigt vill slänga upp bilder från restaurangen! Roligare om man kommer dit och inte har någon aning om hur det ser ut :D
Men detta kan jag bjuda på... DÅÅÅÅLIG PUMP!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0