HAFFARN

Gårdagen blev så fantastisk så jag blir helt lycklig när jag tänker på det :)
Först shoppingtur där tjejerna hittade massa fint :) Sedan satte vi oss i Berzeliiparken med en dunk vin, lite cider, rosa bubbel och jordgubbar. Vi satt där och njöt men kände ändå att det saknades sällskap. Tessan blev plötsligt kissnödig och Lisa hänkar på, innan de går säger Tessan
"- Elin när vi kommer tillbaka så ska du inte vara ensam"
- JAHAAA??? Ehm

När det gått börjar jag kolla runt lite, lägger ögonen på 3 grabbar som sitter några meter bort. Men jag är för feg för att gå dit...När Tessan och Lisa sedan kliver in i parken igen skakar hon på huvudet och säger
"-Jag är besviken Elin"
Precis då får jag luft och ropar bort till killarna
"-Hörrni ni tre grabbar där borta, blåa skjortan, vill nu vara med och spela kort?"
Killarna joinade glatt! Uppdraget slutfört!

Vi spelade lite ölspel och bara mådde i solen! När skuggan sedan började dra över parken rörde vi oss hemåt. Det blev ersättningsbuss från VH och eftersom både jag och Tessan var lite berusade blev vi rastlösa. Vi spanade in en söt grabb som satt bakom oss, pulade ihop en lapp till honom och sedan hade vi underhållning för resten av resan :D

Väl framme i nynäs blev det till att dela en barnpizza med Tessan och sedan hem till henne för klädombytning, mer dricka och dans följt av en biltur ner till Freja! Där träffade man på många fina människor man inte sett på länge och jag hängde även en sväng med min kära faster!

Kvällen slutade med äventyr in till söder i en taxi. Nu är jag hemkommen och ska slänga mig i en dusch!
Promenad, sushi och film med Martin står på kvällens schema!






















Kommentarer
Postat av: tessan

Galet lyckad dag! Bästa på väldigt väldrig väldigt länge! :) <3

2011-05-09 @ 19:47:21
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0