Virrig?

Idag när jag vaknade var jag helt inställd på att dra av ett pass på jobbet. Jag knatade ner dit och möttes av både Maria och Malin. Dom tittade på mig som frågetecken och jag lika så.

Maria: Det är Onsdag idag Elin
Jag: Jaaa?
Maria: Du jobbar i morgon, Torsdag.
Jag: NÄÄÄ är det sant? Har jag sett fel??
Maria & Malin: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHA
Jag: Ehee ojra :$


Så jag tog mig istället en promenad ner runt hamnen och sedan upp till Linda för att umgås med henne och lilla jullan :) Och vid ett styrde jag hemåt igen. Nu ligger jag här med datorn inkopplad i tv. Jag har ju inte berättat att min skärm på datorn gett upp. Den bara slutade fungera en vacker dag. Tur att man har en smart pappa som kom på att man kunde koppla in den i tvn. Annars hade nog mitt liv gått under. :P

Jag ligger nu och väntar på att Tessan ska höra av sig så jag kan gå dit och styra ihop lite middag. Blir kött och sallad :D MMMÖÖMS och sedan bara myshäng i soffan

HÄÄRLIGT VÄDER!!
(hjärta min nya klocka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0