Vända på dygnet

Intervjun i Söndags gick kalas tror jag. Det är så svårt att veta hur en intervju egentligen gick. Det ska iaf öppna en ny restaurang/bar vid coop. Min gamla chef från Sundby Gård kände ägaren och hade rekommenterat mig när han hade börjar prata om personal. Så det var ju skönt :D. Ägarna verkade helschysst och de hade med sig sina otroligt söta små döttrar. Toksöta :)

Efter intervjun gick jag hem och slocknade och vaknade lagom till Solsidan. Sedan var den veckan slut.

Igår blev det en trip in till stan för att träffa Natalie. Blev en hälsosallad och en chailatte till lunch. Sedan kika lite i affärer och efter det åkte vi till Jakan hem till henne och tittade på Glee och drack te.
Vid 6 tog jag tåget in mot söder och mötte upp en killkompis för en snabb liten fika och sedan åkte jag hem med halv 8 tåget. Drog förbi Martin en sväng och kollade på tv till ca 01. Knatade sedan hem och slängde igång en film :) Somnade vid 03.

Idag ska jag iväg till simhallen vid 3 med Sara. Sjukt länge sen man var där. Man kanske ska passa på och simma några längder också.

 

Hade absolut ingen passande bild till detta inlägg. haha fiina va :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0