tröttelitröttis

Det är precis vad jag är nu.

Det har varit en seg dag på jobbet. Eftersom snön bestämde sig för att hälsa på igen så försvann folket från centrum ganska fort :(

Nu kom jag precis hem och känner på mig att det kommer bli en riktigt kass kväll.. Ingenting planerat och jag är rätt seg. Step Brothers kommer iofs på tvn idag vid 9. Den är ju rätt skoj den filmen!

Fredag i morgon och jag ska förmodligen spendera dagen med Jessica om jag inte minns fel. Vi ska ha en galen helg tänkte vi. Hon drar ju fan snart, måste ta vara på varje dag nuuuuu. BUHUUU

Elin ♥ Jessica


Kommentarer
Postat av: J

Hjärta oss!!!!! :)

2011-03-11 @ 09:43:35
URL: http://detgillarniva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0