Ovan?

Hade klockan på 07.00 i morse, jag var så trött när klockan ringde att jag inte ens klarade av att sätta på snooze utan bara i panik stängde av alarmet. Inte varit uppe såhär tidigt på jättelänge minsann! Ska iväg och fixa lite saker och sedan är resten av dagen oplanerat.

I morgon blir det jobb mellan 11-15 och sedan drar jag iväg till Södertälje och träffar hela gänget där. Kommer bli AWESOME! wohoo :D Skulle gärna ha med mig både Jessica och Tessan men Tessan var upptagen och jag tvivlar starkt på att Jess vill följa med, man måste ju åka komunalt och det är ju rena döden för den damen (morr..!)

Nu har hjärnan gått in på "HelgMode" och det som snurrar är, vad ska jag ha på mig? Ska iaf ha nya skorna som är riktigt sköna att dansa runt i! Har ju provat dom i stan två ggr nu och det har varit kalas :D

Paaartyyy ;)


Kommentarer
Postat av: teessan

vill verkligen förja med :) kul med lite uppdatering i den här bloggen ... ;)

2011-03-18 @ 23:07:53
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0