Nya älsklingar!

Hittade nästan allt jag letade efter. Fick med mig ett fin fint halsband från glitter och en ny foundation från cubus. Fick då använda mitt fina rabattkort och sparade hela 50 spänn på det ;) Det visade sig att den var riktigt bra också, bra färg och täckte perfekt! Plus att den hade pumpflaska vilket är sjukt awesome!. Behövde en lite mörkare nu inför sommaren och så ^^

Ikväll blir det först en pizza med Tessan vid halv 7 och sedan styr vi in mot stan med 9 tåget! Möta upp Lisa inne i stan och sedan slå klackarna i taket! :D

Jag deklarerade idag också, de tidigare åren jag gjort det har jag upptäckt att jag måste betala restskatt men så var inte fallet i år. Får tillbaka 5700 kr! Kändes skönt! :D

Nu ska jag börja fixa mig så jag är klar till klockan 6! Nya halsbandet ska på tillsammans med en svart one-shoulder klänning, glammiga lockar och höga skor! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0