En död tjej!

Jävlar vilken förbannat jobbig dag! Inte nog med att klockan började ring 05.00 så har man inventerat hela dagen! 07-18 blipp blipp blipp BLIPP BLIPP!!! Plocka ut och in alla förbaskade prislappar, räkna hit, räkna dit! Haft haft en svidanade huvudvärk typ hela dagen. Kanske pga sömnbrist, sov väl si sådär 4 timmar i natt pga av en tråkig diskussion. Har väl druckit typ 30 glas vatten idag och besökt toaletten ungefär lika många ggr! Och inte funkade det mot huvudvärken heller, så totalt onödigt!

Kom hem strax efter 6, kände mig febrig men tempern bevisade att det bara var jag som var gnällig! Slängde i mig en alvedon och sedan däckade jag i sängen, vaknade...NU! Braa. Är iofs trött fortfarande så ska väl inte vara några problem att sova! T R Ö T T    T J E J


http://blogg.vk.se/uploads/244/images/68096-Royalty-Free-RF-Clipart-Illustration-Of-A-Tired-Man-Brushing-His-Teeth-And-Wearing-His-Pajamas-In-The-Morning.jpg

Precis sådär såg jag ut för 10 min sen! Snugging!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0