Vill man vara fin får man lida pin!

I onsdags blev det träning med Calle..."vi börjar lite lätt" sa han innan... AAA JO TJENA!
Joggade ut till ringvägen till situpsbänkarna, där blev det aa ett jävla stort antal situps och armhävningar. Joggade vidare, vi närmar oss en uppförsbacka och den skulle vi minsann spörta upp för..väl uppe håller jag på att dö, min kondition är inte den bästa, kände mig stolt och slappnar av i nedförsbacken, väl nere gör Calle en u-sväng "åå så spörtar vi upp igen!" VAAAAA NÄÄ DU SKOJAR! "Koooom igen nu" ÅÅÅÅÅÅ !!!

Totalt blev det 3,5 km jogging(då är backarna vi spörtade uppför inte inräknade), massa situps, armhävningar och Triceps! JAG ÄR MÖÖÖÖÖR! Fyy!

Igår blev det finmiddag med Martin. Han har ju bjudit mig sååå många ggr på mat så nu slog jag på stort och gick hem till honom innan han kom hem från jobbet och förberedde en trerätter middag till oss!
Det blev:
En liten macka med getost och hounung och som gräddar lite i ugnen så oster smälter sådär härligt, serveras med ruccola och körsbärstomater
Till varmrätt blev det ungsstekt kyckling med massa rotfrukter. Gjorde även små skåror i kycklingen och la i lite creme fraiche franska örter! NAM NAM
Och till efterrätt blev det, falsk pannacotta med digistivebotten och bär :)

Martin var nöjd och glad och vi korkade även upp två flaskor vin! :D Vi blev lagom fnittriga och bestämde oss för att köra ett zumba-cardigopass klockan 10 på kvällen! Svettigt, roligt och nyttigt! Sjukt bra!

Världens bääästaste! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0