OJ oj oj

Händer mycket nu känns det som..kommer typ byta jobb till det jag hade i vintras..Alltså servitris ute på Sundby Gård. Kaos och drama är väl huvudtemat i mitt liv just nu. Ibland är det skönt att man är som man är egentligen. Jag tror nog mitt motto är "Jaja det löser sig". Jag orkar verkligen inte med saker som tar energi av mig.

"Fråga dig ibland på fullaste allvar om det människor som du umgås med lyfter dig eller drar ner dig"
Richard Jahnke


Det är vad som står i min almenacka för denna vecka! Känns ju ganska relevant kanske!

Solen skiner och jag är ledig, kan ju faktiskt inte bli bättre! En dejt med Linda och lilla Joline är bokat, aktiviteten är oklar! Träffade henne i helgen när det kom förbi jobbet för att ta några drinkar, som tur var gick jag i samma ögonblick av mitt pass och kunde glida in i sällskapet och njuta! Det kändes att det behövdes en hel del uppdatering från bådas håll! :)

Nu blir det en vända till centrum med en snygg människa som definetivt lyfter mig!


Kommentarer
Postat av: natalie

du förtjänar det bästa så kapa det andra <3

2011-07-08 @ 15:52:22
URL: http://degonatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0