woop

Visiten i stockholm gick fin fint. Allt som stod på " to-do-listan" klarade vi av. Tessan inhandlade sina presenter, jag fick min cam bytt utan problem och vi hann till och med med en liten lunch!
På vägen hem hoppade jag av i haninge och soolade lite. Sov sött och vaknade lite brunare :)
Nu har jag åter igen installerat camen, den fungerar men jag upptäckte att programmet där man tar kort (det jag inte fick att fungera förra gången) sög pung! Man måste trycka på själva kameran för att ta ett kort. Värdelöst! Skulle köpte den andra istället men ja ville ju ha inbyggd mick också!! BU well well. Jag ska inte klaga jag fick ju faktiskt camen i present och det är ju bra bild på den :)

Ikväll ska jag iväg på lite hemliga äventyr! Får se hur det blir! :D

I morgon blir det kanske lite kvällsmys med Tessan och Lisa. Laga lite middag m.m. Kanske äta någonting onyttigt och gott. Det hoppas jag på iaf!
På fredag blir det heldag med Natalie inne i stan. Sushi är inplanerat iaf!

Nu blir det fika med Johanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0