oj jag hade visst....

...glömt att man kunde träna! Jag åkte hem till Jessica på kvällskvisten igår. Där satt hos med Alvar och smällde i dig kladdkaka! Sedan säger hon glatt.. "Ska vi köra Zumba?" Tjaa aa kan vi väl svarade jag.. Vi sköt undan soffan och satte igång och jävlar var jobbigt det var. Och satan vad man skrattade åt varandra och dom på tv. Massa galna steg och skratt senare var man trött och svettig. Kan inte ens minnas senast jag körde konditionsträning..eller träning över huvud taget!! Skönt iaf!

Såhär söt var jag efter

 

Jag blev kvar hos Jessica över natten och nu kom jag precis in! Passade på att ta ut voven i samma veva!
Nu ska jag göra mig i ordning och bege mig in till stan för en heldag med  bästa Natalie!
Det blir en vända till kista först! :D
Man kan ju hoppas att "någon" trevligt jobbar på New Yorker idag! Vore Nice!

 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha undra vem någon är ....... ;)

2011-01-28 @ 13:21:14
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0