mitt i veckan!

Gooood morron good morron!
Ännu en dag är jag uppe med tuppen! Kooonstig kvinna!

Hade en riktigt tråkig kväll till att börja med igår, trodde att jag åter igen skulle få gå och sova i brist på saker att göra. Men då ringde lille Johan och räddade mig. Så han plockade upp mig. Jag fick även bjuda på årets första vulpa mitt framför ögonen på honom!
När vi kom innanför dörren hos honom började jag känna efter min mobil. VA FAN!!! Det var helt försvunnen och jag visste att jag hade haft med mig den..
Jag: Ehhh Joooohan, jag har nog tappat min tele på min parkering"
Johan: ÅÅÅ vad jobbig du är Elin!!
Jag: Ehe ooops!
Så vi åkte tillbaka men telen låg inte där. Johan provade att ringa och se på fan det var en av mina grannar som svarade som hade hittat luren! Så han kom ner med den och säger:
Jaa det var ju tur att du hade en bild på dig själv som bakgrund för man vet ju att du bor här
Jag: Haha aaa joo hehe, får jag fram och känner mig plötsligt riktigt ego!

Well well tur som fan att man har snälla grannar iaf! Tusen tack!!

Nu blev jag precis hemskjutsad och ska åkte in till stan med Tessan med 9 tåget!
Funderar på att gå ner och styra upp en riktigt brakfrulle, som jag sen kommer äta 1/4 av :D

Ska nog styra upp mig själv först och se vad jag hinner med..
Ska försöka byta min cam idag också, utan kvitto, jävla camprogrammet fungerar ju inte! BU

Om jag ser såhär glad ut kanske jag får byta?
Eller man kanske måste se ledsen ut?
Hm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0