Ibland blir man bra lycklig!

Jag var riktigt trött i morse när klockan ringde 06.30. Jag skulle nämligen vara nere på Dressman vid 8 för att gå på lite möte! Snällaste mamma körde ner mig och sedan blev det möte i 2 timmar. Maria hade fixat fin fin frukost och mötet bjöd på mycket skratt och galenskaper som vanligt! I love it!

När mötet var avklarat gick jag, Malin och Sevin över till Lindex för att spana in super Rean. Halva priset på Reapriset. GALET! Jag kom därifrån med 6 nya överdelar av olika slag! Skulle kostat mig över 700 kr och jag kom därifrån bara 300 kr fattigare! KAP!

Efter den fantastiska shoppingen ringde jag och väckte finaste Tessan, knatade dit och lyckades till och med få en lunchdejt med henne, oh lucky mee! Jag vandrade sedan hem med min feta påse kläder och slocknade på soffan!

Detta är det jag lyckades få med mig hem idag :D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0