win win ;)

Sådär, två dagars jobb avklarat. Har gott kalasbra, igår tog jag och Maria 12an igen :)
Nu har Lasse hört av sig också, så ska försöka på tag på honom och dra ner dit och snacka lite inom snar framtid och se vad han har att säga!

Är så jävla sugen på att flytta hemifrån NUU. Jag och Johanna snackar om att flytta ihop. Problemet är min ekonomi som inte räcker.
Om man inte lyckas hyra en lya riktigt snorbilligt!
Antagligen får jag lägga dom tankarna på hyllar en liten tid framöver.
Tycker dressman kan ge mig heltid bara ;) Snälla raaa

Igår blev det en promenad med en söt vovsing och soffhäng med popcorn på kvällen:)
Idag SKA JAG ta tag i mitt stökiga rum. Jag har nog börjat städa 3 ggr nu men tröttnat och inte avslutat! Jag och Jessica ska dra en sväng till Haninge och sola idag också har vi tänkt!
Och jag ska väl börja packa för mitt lilla äventyr på torsdag :D

Solen skiner idag och jag är glaaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0